Kommentarer til <i>Spil: Ubisofts DUNIA engine</i>Kommentarer til Spil: Ubisofts DUNIA engine Tilbage til Hovedsiden

Gå tilbage til Spil


KOMMENTARER (1)

1:   odin Geek Culture-skribent. Klik for at læse mere om Anders Petersen Ubisofts DUNIA engine   20. aug 2008 14:01
Nu Morten alligevel idag har åbnet ballet for spændende engines (hans var imidlertid en lowlevel shader-engine), vil jeg da lige føje DUNIA Engine til balkortet. Det er så en game-engine. Men en imponerende en af slagsen, der tager godt fat om bollerne ved en af de største ressourcerøvere i spiludviklingsprojekter: Content creation. I forvejen har jeg under udviklingsforløbet været meget imponeret over holdets realistiske tilgang til - og forståelse af - styrkerne og svaghederne i procedurally generated content versus håndlavet selvsamme. Det der til gengæld virker tager prisen er deres forståelse for kombinationen af de to, nok allerbedst illustreret i deres editor. FarCry 2 kan bare ikke komme hurtigt nok.
  Opdateret: 20. aug 2008  
 


SKRIV EN KOMMENTAR 

Du skal være logget ind for at kunne sende kommentarer. Gå til login-siden og klar detaljerne dér eller login med Facebook.


The gods of the Disc have never bothered much about judging the souls of the dead, and so people only go to hell if that's where they believe, in their deepest heart, that they deserve to go. Which they won't do if they don't know about it. This explains why it is so important to shoot missionaries on sight.
-- Terry Pratchett (Eric)