Kommentarer til <i>Spil: Ubisofts DUNIA engine</i>Kommentarer til Spil: Ubisofts DUNIA engine Tilbage til Hovedsiden

Gå tilbage til Spil


KOMMENTARER (1)

1:   odin Geek Culture-skribent. Klik for at læse mere om Anders Petersen Ubisofts DUNIA engine   20. aug 2008 14:01
Nu Morten alligevel idag har åbnet ballet for spændende engines (hans var imidlertid en lowlevel shader-engine), vil jeg da lige føje DUNIA Engine til balkortet. Det er så en game-engine. Men en imponerende en af slagsen, der tager godt fat om bollerne ved en af de største ressourcerøvere i spiludviklingsprojekter: Content creation. I forvejen har jeg under udviklingsforløbet været meget imponeret over holdets realistiske tilgang til - og forståelse af - styrkerne og svaghederne i procedurally generated content versus håndlavet selvsamme. Det der til gengæld virker tager prisen er deres forståelse for kombinationen af de to, nok allerbedst illustreret i deres editor. FarCry 2 kan bare ikke komme hurtigt nok.
  Opdateret: 20. aug 2008  
 


SKRIV EN KOMMENTAR 

Du skal være logget ind for at kunne sende kommentarer. Gå til login-siden og klar detaljerne dér eller login med Facebook.


[Bender is watching a cooking show, when Fry and Leela come in, and Bender turns off the tv]
Leela: What were you watching Bender?
Bender: It was... ah porno, that's right, porno.
[Fry turns the tv back on]
Leela: Ah Bender, I didn't know you liked cooking, that's sweet.
Bender: Well I--
Fry: I like cooking too.
Bender: Pansy.
-- Futurama