Kommentarer til <i>Spil: Ubisofts DUNIA engine</i>Kommentarer til Spil: Ubisofts DUNIA engine Tilbage til Hovedsiden

Gå tilbage til Spil


KOMMENTARER (1)

1:   odin Geek Culture-skribent. Klik for at læse mere om Anders Petersen Ubisofts DUNIA engine   20. aug 2008 14:01
Nu Morten alligevel idag har åbnet ballet for spændende engines (hans var imidlertid en lowlevel shader-engine), vil jeg da lige føje DUNIA Engine til balkortet. Det er så en game-engine. Men en imponerende en af slagsen, der tager godt fat om bollerne ved en af de største ressourcerøvere i spiludviklingsprojekter: Content creation. I forvejen har jeg under udviklingsforløbet været meget imponeret over holdets realistiske tilgang til - og forståelse af - styrkerne og svaghederne i procedurally generated content versus håndlavet selvsamme. Det der til gengæld virker tager prisen er deres forståelse for kombinationen af de to, nok allerbedst illustreret i deres editor. FarCry 2 kan bare ikke komme hurtigt nok.
  Opdateret: 20. aug 2008  
 


SKRIV EN KOMMENTAR 

Du skal være logget ind for at kunne sende kommentarer. Gå til login-siden og klar detaljerne dér eller login med Facebook.


Let's show this prehistoric bitch how we do things downtown!
-- Peter Venkman (Ghostbusters)