Tweet - 'Infinity Blade' is Epic's Most…Tweet - 'Infinity Blade' is Epic's Most… Tilbage til Hovedsiden



Tweet fra Lars Jørgensen (LJ)  


'Infinity Blade' is Epic's Most Profitable Game Ever
http://toucharcade.com/2012/06/27/infinity-blade-is-epi...



Onsdag 27-jun-2012 23:22  (879d)Geek Culture på Twitter: #gcdk og @geekculturedk

Søg: Bruger: 

Forrige tweet[Roulette][Alle][Nyeste] Næste tweet


KOMMENTARER (3)

1:   CSW Geek Culture-skribent. Klik for at læse mere om Christian S. Wittus Uuh   28. jun 2012 08:40
Det er lige dele overraskende og skræmmende. Jeg tror nu ikke, at konsollerne dør ud de første 4-5 år, men det ville være dumt at undervurdere betydningen for, hvor udviklere fremadrettet vil lægge flere af sine ressourcer.
 
 
2:   trez Geek Culture-skribent. Klik for at læse mere om Thomas Würgler Srsly?   28. jun 2012 10:58
Det er vel ikke overraskende.

Det er ikke det spil, der har tjent flest penge for dem som sådan. Det er et spørgsmål om indtægt i forhold til investering. Det er et relativt simpelt spil, hvor udviklingen er hjulpet godt på vej af en eksisterende engine (og en Kinect-prototype som måske ikke er regnet med). Billigt spil, masser af solgte eksemplarer.

Taget i betragtning at der er flere iOS-enheder end enkelte konsoller, ville det næsten være overraskende andet - medmindre man gik og bildte sig ind, at iOS-dimser ikke blev brugt til spil i lige så høj grad som konsoller.
 
 
3:   CSW Geek Culture-skribent. Klik for at læse mere om Christian S. Wittus Srsly, ja   29. jun 2012 10:38
Der er tale om overskud i forhold til forbrugte resourcer, ja. Ergo ville de tjene mere, hvis de kun producerede denne slags spil (og havde lige stor succes med hver enkelt). Det er da et tankevækkende tegn på, at man kunne gå dén retning og tjene flere penge, selv om spillenes pris kun er 1/20 af et fuldprisspil. Det er måske logik i din verden, men jeg finder det lidt overraskende, hvis altså det i det lange løb ville betyde flere "små" spil.

Som sagt er det jo en alt-andet-lige teori, så jeg tror ikke, at vi går hen og mister de store/lange/dybe spil til konsoller og computere, men det er som sagt en tankevækkende udvikling.
 
 


SKRIV EN KOMMENTAR

Du skal være logget ind for at kunne sende kommentarer. Gå til login-siden og klar detaljerne dér eller login med Facebook.


This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.
-- Terry Pratchett