SpilBilleder til Nintendo DS: Sudoku Master Tilbage til Hovedsiden

Gå tilbage til Nintendo DS: Sudoku Master



Alle billeder til Nintendo DS: Sudoku Master
Så er vi klar!Parat!Start! Spillet oplyser blok, række og kolonne med gult. Det slår man fra efter få minutter, fordi det forstyrrer mere end det gavner. Bemærk, hvordan den øverste skærm behændigt bruges til præcis ingen ting. Og bemærk hvor meget plads der er brugt på knapper og tingel-tangel på den nederste skærm.

I højre side taster man enten tal eller hjælpe-tal ind. Man kan vælge enten at skrive tallene (Brain Training har bedre tal-genkendelse) eller bare tappe dem på tastaturet. Det sidste er hurtigst.Trykker man to gange på et tal, vises andre forekomster af samme tal. Det kan være ganske nyttigt.Opgaverne skulle efter spillets bagside at dømme være udvalgt af skaberne af Sudoku. Vi tillader os at tvivle, selvom de fleste har en smuk symmetri.Interfacet fra Brain Training til sammenligning (her i højrehånds-modus). Bemærk, hvordan spillepladen fylder stort set hele skærmen.





Executive: We must confess that your proposal seems less like science and more like science fiction.
Ellie Arroway: Science fiction. You're right, it's crazy. In fact, it's even worse than that, it's nuts. You wanna hear something really nutty? I heard of a couple guys who wanna build something called an airplane, you know you get people to go in, and fly around like birds, it's ridiculous, right? And what about breaking the sound barrier, or rockets to the moon? Atomic energy, or a mission to Mars? Science fiction, right? Look, all I'm asking is for you to just have the tiniest bit of vision. You know, to just sit back for one minute and look at the big picture. To take a chance on something that just might end up being the most profoundly impactful moment for humanity, for the history... of history.
-- Contact