SpilBilleder til Nintendo DS: Sudoku Master Tilbage til Hovedsiden

Gå tilbage til Nintendo DS: Sudoku Master



Alle billeder til Nintendo DS: Sudoku Master
Så er vi klar!Parat!Start! Spillet oplyser blok, række og kolonne med gult. Det slår man fra efter få minutter, fordi det forstyrrer mere end det gavner. Bemærk, hvordan den øverste skærm behændigt bruges til præcis ingen ting. Og bemærk hvor meget plads der er brugt på knapper og tingel-tangel på den nederste skærm.

I højre side taster man enten tal eller hjælpe-tal ind. Man kan vælge enten at skrive tallene (Brain Training har bedre tal-genkendelse) eller bare tappe dem på tastaturet. Det sidste er hurtigst.Trykker man to gange på et tal, vises andre forekomster af samme tal. Det kan være ganske nyttigt.Opgaverne skulle efter spillets bagside at dømme være udvalgt af skaberne af Sudoku. Vi tillader os at tvivle, selvom de fleste har en smuk symmetri.Interfacet fra Brain Training til sammenligning (her i højrehånds-modus). Bemærk, hvordan spillepladen fylder stort set hele skærmen.





Cole Sear: We were supposed to draw a picture, anything we wanted. I drew a man who got hurt in the neck by another man with a screwdriver. Malcolm Crowe: You saw that on TV, Cole? Cole Sear: Everyone got upset. They had a meeting. Mom started crying. I don't draw like that any more. Malcolm Crowe: How do you draw now? Cole Sear: Draw... people smiling, dogs running, rainbows. They don't have meetings about rainbows.
-- The Sixth Sense