SpilBilleder til Nintendo DS: Sudoku Master Tilbage til Hovedsiden

Gå tilbage til Nintendo DS: Sudoku Master



Alle billeder til Nintendo DS: Sudoku Master
Så er vi klar!Parat!Start! Spillet oplyser blok, række og kolonne med gult. Det slår man fra efter få minutter, fordi det forstyrrer mere end det gavner. Bemærk, hvordan den øverste skærm behændigt bruges til præcis ingen ting. Og bemærk hvor meget plads der er brugt på knapper og tingel-tangel på den nederste skærm.

I højre side taster man enten tal eller hjælpe-tal ind. Man kan vælge enten at skrive tallene (Brain Training har bedre tal-genkendelse) eller bare tappe dem på tastaturet. Det sidste er hurtigst.Trykker man to gange på et tal, vises andre forekomster af samme tal. Det kan være ganske nyttigt.Opgaverne skulle efter spillets bagside at dømme være udvalgt af skaberne af Sudoku. Vi tillader os at tvivle, selvom de fleste har en smuk symmetri.Interfacet fra Brain Training til sammenligning (her i højrehånds-modus). Bemærk, hvordan spillepladen fylder stort set hele skærmen.





You never ever volunteered. Not even if a sergant stood there and said, "We need someone to drink alcohol, bottles of, and make love, passionate, to women, for the use of." There was always a snag. If a choir of angels asked for volunteers for Paradise to step forward, Nobby knew enough to take one smart pace to the rear.
-- Terry Pratchett (Feet of Clay)